24
022014

Raziskava Best Buy Award 2013/2014: Žito s svojimi izdelki ponovno zmagovalec med potrošniki

V  Best Buy Award raziskavi za obdobje 2013/2014 opravljenih na področju Slovenije in Bosne in Hercegovine, Žito izstopa kot vodilni ponudnik najboljšega razmerja med ceno in kakovostjo številnih izdelkov.

Zurich, Ljubljana, januar  2014. – Švicarska hiša ICERTIAS (International Certification Association), ki  je septembra 2013 raziskovala mnenje potrošnikov o najboljšem razmerju med ceno in kakovostjo prehrambenih in neprehrambenih izdelkov ter storitev na področju Bosne in Hercegovine, Hrvaške  in na slovenskem trgu, je Skupini Žito podelila kar sedem Best Buy Award medalj. Slovenski  potrošniki menijo da so Zlato Polje riži, Zlato Polje žita oz. musliji za zajtrk, Maestro začimbe, Žito prepečenec in grisini ter sveži pekarski izdelki znamke Žito – izdelki z najboljšim razmerjem med ceno in kakovostjo, izmed vseh konkurenčnih proizvajalcev in ponudnikov na celotnem slovenskem trgu.

Na trgu Bosne in Hercegovine  in Hrvaške (Hrvaška za leto 2012/2013) je Zlato Polje riž zmagovalec Best Buy award raziskave v kategoriji „Riž najboljše razmerje med ceno in kakovostjo“ z absolutno največjim številom glasov anketirancev.

Med  top tremi  ponudniki v dodatnih kategorijah se je uvrstila v Sloveniji tudi znamka   Šumi „Bonboni“,  prav tako je v kategoriji „Slane palčke“  Žito na drugem mestu.

V raziskavi Best Buy Award 2013/2014 v Bosni, se je  Žitov Zlati prepečenec uvrstil na drugo mesto, in sicer v kategoriji „Dvopek – prepečenec“.

V Žitu smo ponosni na vseh sedem nagrad, kar dokazujejo, da potrošniki po naših izdelkih resnično radi posegajo, brez njih tudi naših letošnjih dobrih rezultatov ob koncu leta ne bi želi. Ker ta raziskava ne meri moči znamke ali tržnega deleža, ampak izključno izkušnje in zadovoljstvo potrošnikov z razmerjem med ceno in kakovostjo na podlagi njihove osebne izkušnje ali izkušnje njihovih bližnjih, lahko to resnično šteje mo kot pomemben znak uspešnosti podjetja,“ je ob prejetju nagrad ocenil predsednik uprave Skupine Žito Janez Bojc.

Kako poteka raziskava

Anketiranje je za potrebe raziskave s spletno anketo izvedla švicarska hiša ICERTIAS (www.icertias.com) s pomočjo metode CAWI – DEEPMA (Computer Assisted Web Interviewing – Deep Mind Awareness). Izvajajo jo po določbah Mednarodnega kodeksa trženjskih in družbenih raziskav, ki sta ga sprejela Mednarodna trgovinska zbornica (ICC) in Evropsko združenje tržnoraziskovalnih strokovnjakov (ESOMAR).

Vprašanje je bilo odprtega tipa, kar pomeni, da anketiranci niso imeli na voljo odgovorov, ampak so lahko sami navedli izdelke, ki po njihovih izkušnjah in/ali izkušnjah njihovih bližnjih ponujajo najboljše razmerje med ceno in kakovostjo na slovenskem trgu.

*Raziskavo Best Buy Award opravlja po državah  švicarska hiša ICERTIAS (International Certification Association – www.icertias.com ) na vzorcu 1200 prebivalcev za vsak trg. Raziskave so izvedene v septembru 2013 z uporabo metode CAWI – DEEPMA (ComputAwareness).

 

 ZACIMBE.jpeg TPI RIZ ZLATO POLJE.jpeg IMAGE KRUHI 2013

 

 

Nazaj na seznam novic