12
122014

V Žitu leto zaključujejo z zelo dobrimi rezultati: V 2015 načrti usmerjeni v izvoz, investicije in krepitev ključnih blagovnih znamk.

 

 

Ljubljana, 12. december 2014 – Uprava Skupine Žito je predstavila poslovanje v letošnjem letu in plan za 2015. Skupina Žito bo, kljub nestabilnim gospodarskim kazalnikom, leto zaključila z izjemno dobrim rezultatom, celo boljšim od načrtovanega. V Skupini Žito ocenjujejo, da bodo prihodki Skupine Žito do konca letošnjega leta dosegli 114,4 mio EUR, čisti dobiček pa 3,1 mio EUR, kar je za skoraj 1 mio EUR več v primerjavi z letom 2013. Tudi za leto 2015 načrtujejo rast prihodkov in čistega dobička: cilj za prihodnje leto je ustvariti 116,6 mio EUR prihodka in 3,5 mio EUR čistega dobička.

Uprava družbe je nadzorni svet na včerajšnji seji seznanila s potekom postopka prodaje večinskega paketa delnic izdajatelja ŽITO, d.d.. Prav tako je uprava seznanila nadzorni svet z dosedaj izvedenimi  in načrtovanimi aktivnostmi družbe znotraj prodajnega postopka Pekarne Grosuplje.

 

Za prihodnje leto v Skupin Žito načrtujejo 2% rast prihodkov in 10 % rast čistega dobička, fokus pa ostaja na izvozu, investicijah in krepitvi tržne pozicije blagovnih znamk z največjim potencialom.

 

Leto 2015 bo za Skupino Žito intenzivno tudi iz vidika investicijskih vlaganj v povečanje zmogljivosti v pekarski dejavnosti. Skupno planirajo za 5 mio EUR naložb, ki jih bodo v celoti financirali iz ustvarjenega denarnega toka – znesek ne vključuje možnosti za nakup Pekarne Grosuplje, za katero je družba Žito že izkazala zanimanje. Najpomembnejše investicije bodo usmerjene v povečanje kapacitet v pekarski dejavnosti in povečanje produktivnosti. Zato v letu 2015 planirajo tudi povečanje števila zaposlenih, in sicer za 24, predvsem v proizvodnji, to je na 1.195.

 

Skladno s strategijo razvoja družbe na področju maloprodaje načrtujejo razvoj in širitev prodajnih mest, iščejo pa tudi možnosti nadaljnega razvoja slanih in sladkih prigrizkov.

 

Kljub temu, da je realni prihodek v trgovini na drobno še vedno nižji kot pred leti, Žito leto zaključuje z boljšimi poslovnimi rezultati od lanskih. S povečanjem prodaje v izvozu, ta dosega že skoraj 19 % vse prodaje, nadomeščajo padec porabe na domačem trgu. Do konca letošnjega leta ocenjujejo, da bodo na ravni skupine dosegli 114,4 mio EUR prihodkov iz prodaje in ustvarili 3,1 mio EUR čistega dobička, kar je za slab milijon EUR več kot lani.

 

Sicer so rezultati Žita tudi v prvih devetih mesecih letošnjega leta odlični. Skupina Žito je do konca septembra 2014 prodala za 81,7 mio EUR, družba Žito, d.d. pa za 75,8 mio EUR izdelkov in storitev. Dobiček iz poslovanja Skupine Žito je znašal v prvem devetmesečju 2,7 mio EUR in je bil za 1,3 mio EUR višji kot v enakem lanskem obdobju, družbe Žito, d.d. pa 1,9 mio EUR, kar je za 0,5 mio EUR več kot v enakem lanskem obdobju. Skupina Žito je do konca septembra 2014 ustvarila 2,1 mio EUR čistega dobička, medtem ko je v primerljivem obdobju lanskega leta le-ta znašal 1,1 mio EUR. Družba Žito, d.d. je ustvarila dobiček v višini 1,5 mio EUR, v enakem obdobju predhodnega leta je ustvarila 1,1 mio EUR dobička. Na tujih trgih je v prvih devetih mesecih letošnjega leta družba beležila kar 18,4 % rast glede na enako obdobje lani.

 

 

»Žito je trdoživo podjetje, uspešno smo prebrodili vse težave. V letu 2014 smo se soočali s številnimi izzivi, od prodaje skupine Žito, do potrošniške krize. Posvetili smo se našemu poslovanju in našim kupcem ter s tem dosegli ene najboljših rezultatov doslej. Brez motiviranih zaposlenih in zaupanja potrošnikov v naše kakovostne in večkrat nagrajene izdelke, takih rezultatov ne bi dosegli. Glavni cilj skupine Žito je nadaljnja rast izvoza v Evropsko Unijo in povečevanje izvoza naših blagovnih znamk v regijo Jugovzhodne Evrope. Osredotočili se bomo tudi na dodatne investicije predvsem v pekarskem delu, ki so pomembne za zagotovitev konkurenčnega položaja v izvozu in ohranjanja tržne pozicije v Sloveniji,« je izpostavil predsednik uprave Skupine Žito Janez Bojc.

 

 

Produktne novosti:

Za prihajajoče praznične dni so razvili nov koncept potice za dopeko, ki jo trgovci dopečejo in jo ponudijo potrošniku še toplo. V duhu sodobnega časa in trenda hitrega tempa ter hrane na poti so pripravili tudi male snack potičke z različnimi okusi – kraljica med slovenskimi slaščicami je namreč že od nekdaj prava slovenska potica.

Pri blagovni znamki 1001 Cvet so uspešno lansirali dva nova otroška čaja, s katerima so že oktobra presegli načrtovano prodajo. Letošnji hit je tudi Žitov darilni izdelek primeren za obdarovanje – pločevinka z izborom sadnih čajev 1001 Cvet.

Tudi Šumiju bodo osvežili podobo in mu dodali nove produkte. Med njimi je Šumi Jellies – mali bombonček s sočno sadnim žele jedrom ter sladko dražirano hrustljavo skorjico, sadnega okusa. Njegova odlika je specialnost v sestavi, je brez umetnih arom in barvil, brez glutena, želatine, GSO ter primeren tudi za vegane in vegetarijance.

Ob 60-letnici začimb Maestro so oblikovali posebni darilni paket s sladkimi mlinčki in prenovili zunanjo podobo stekleničke Maestro.

Koncept za povečanje uporabe kategorije pripravljenih zmrznjenih jedi se uresničuje v novi znamki Pol ur‘ce za kosilo, ki s hitro pripravo hranljivega obroka ponuja rešitev za zaposlene.

 

 Celotno poročilo najdete na tej povezavi : Novinarski zajtrk dec 2014 final 12.12 zv za objavo 

 

 

 

Dodatne informacije:

Nina Rus Turuk,

Odnosi z javnostmi, Skupina Žito

Telefon: 01 5876 120

E-naslov: pr@zito.si

 

Nazaj na seznam objav