27
082015

Skupina Žito: prvo polletje z več kot pol milijona dobička in 1,8-odstotka višjo prodajo

Ljubljana, 27. avgust 2015 – Nadzorni svet družbe Žito d.d. je na današnji seji obravnaval poslovno poročilo Skupine Žito in družbe Žito d.d. za obdobje januar – junij 2015. Prodaja Skupine Žito je od primerljive lanske v prvem šestmesečju višja za 1,8-odstotka, prodaja matične družbe Žito d.d. pa je bila višja za 2,9-odstotka. Čisti dobiček Skupine Žito je bil v prvem polletju letošnjega leta višji za 8 odstotkov, čisti dobiček matične družbe Žito d.d. pa višji za 56 odstotkov v primerjavi z enakim obdobjem lani.

Skupina Žito je tako v obdobju med januarjem in junijem 2015 prodala za 54,6 milijonov EUR, torej je za 1,8% več kot lani, ko je prodala za 53,7 milijonov EUR. Matična družba Žito d.d. pa je letos v prvem polletju prodala za 51,1 milijonov EUR izdelkov in storitev, za 2,9% več kot lani, ko je prodala za 49,7 milijonov EUR izdelkov in storitev.

Čisti dobiček Skupine Žito je v prvem polletju znašal 656 tisoč EUR, kar je za 8% več kot enako lansko obdobje, ko je Skupina Žito ustvarila dobiček v višini 603 tisoč EUR. Družba Žito d.d. je v letošnjem prvem polletju ustvarila dobiček v višini 449 tisoč EUR, v predhodnem letu pa je bil čisti dobiček v enakem obdobju za 56 % nižji in je znašal 199 tisoč EUR.

Finančni dolg Skupine Žito in družbe Žito se je znižal za 27%. Ob koncu obravnavanega obdobja je bilo v Skupini Žito 1.168 zaposlenih, kar je za 3% več kot v enakem obdobju lani, ko je bilo v Žitu zaposlenih 1.134 oseb.

»Žito je v prvi polovici leta 2015 poslovalo uspešno, kljub vpetosti zaposlenih v prodajne postopke družbe in podpisu pogodbe o prodaji večinskega deleža hrvaški Podravki konec letošnjega aprila. Še posebej zato smo s poslovnimi rezultati Skupine Žito v letošnjem prvem polletju zadovoljni,« ocenjuje predsednik uprave Janez Bojc. Ob tem je Bojc še poudaril, da v Žitu krepijo položaj podjetja kot pomembnega akterja na regionalnem prehrambnem trgu.

V Žitu so ob tem ponosni tudi na svojo inovativnost, zanjo so prejeli nagrado za najbolj inovativen slovenski izdelek – Žitov koruzni toast. Kar 22 zlatih priznanj so edini med slovenskimi peki prejeli za odlično kakovost kruha in pekovskih izdelkov. Že šesto leto zapored so prejeli so tudi nagrado Trusted Brand za čaje 1001 Cvet in nagrade Best buy za najboljše razmerje med kakovostjo in ceno za riž Zlato polje, začimbe Maestro, za sveže pekarske izdelke Žito in za žita za zajtrk Zlato polje. Letos podjetje obeležuje tudi 90-letnico testenin Zlato polje.

Žitov kruh in pekovski izdelki izključno iz domače pšenice

V Žitu so zadovoljni tudi z letošnjo žetvijo, saj je, kot ocenjujejo, pridelek kakovosten. Med slovenskimi mlinarji in peki so odkupili največjo količino najkakovostnejše slovenske krušne pšenice.

Žito bo tako kupcem na slovenskem trgu zagotavljalo ponudbo vseh kruhov in pekovskega peciva iz izključno najkakovostnejše slovenske pšenice. S tem bo še dodatno utrdilo položaj pekarskega podjetja z največjim številom odličij za kakovost pekovskih izdelkov. Potrošnikom, ki že sedaj prisegajo na njihove visoko kakovostne kruhe in pecivo, pa bodo v Žitu tako ponudili še širši izbor pekovskih izdelkov iz doma pridelane pšenice.

Polletno poročilo Skupine Žito in družbe Žito najdete na tej povezavi: Polletno poročilo Skupine Žito in družbe Žito d d 20151 pdf

 

 

Dodatne informacije:

Nina Turuk,

Odnosi z javnostmi, Skupina Žito

Telefon: 01 5876 120

E-naslov: pr@zito.si

Nazaj na seznam objav