Gorenjka mlečna čokolada polnjena z Lino Lado Milk, Kokos ali Gold, Lino Nutri Balance Chia in Oats ter Sport müsli Zlato polje so prejemniki laskavega naziva Izbran produkt leta 2020. Ta se podeljuje na podlagi nacionalne raziskave med potrošniki ter predstavlja verodostojen znak odličnosti in inovativnosti produktov, ki jim lahko potrošnik zaupa.
»Vrhunske sestavine, zaveza kakovosti, izjemen okus in zadovoljevanje želja potrošnikov so naše vodilo pri snovanju novih inovativnih izdelkov. Tako smo še posebej veseli in ponosni, da so kupci potrdili naše dobro delo, in so letos kar tri linije Žitovih in Podravkinih izdelkov prejele naziv Izbran produkt leta 2020. Ta potrjuje njihovo odličnost in inovativnost, hkrati pa je dodatno vodilo potrošnikom, da so naši izdelki kakovostni in zaupanja vredni že vrsto let,« je ob prejemu nagrade izpostavila Sanela Dmitrović, direktorica marketinga v Podravki Slovenija.
Tako Gorenjka mlečna čokolada polnjena z Lino Lado Milk, Kokos ali Gold predstavlja odlično kombinacijo okusov edinstvene čokolade in treh legendarnih namazov, ki poskrbijo za popolno razvajanje brbončic ljubiteljev polnjene čokolade. Lino Nutri Balance v različicah Chia in Oats združuje dehidrirane kosmiče, semena super hrane in hrustljava žita. So edine žitarice na tržišču, ki jih lahko takoj pripravimo za uživanje, saj jih zgolj prelijemo z vodo. Za zajtrk in malico je odličen tudi Sport müsli Zlato polje. Ta mešanica žit ima prenovljen videz in štiri nove izvrstne okuse. Vsem je skupna visoka vsebnost prehranskih vlaknin, kakovostne naravne sestavine in odličen okus.
Nagrada za inovacijo in vodilo kakovosti za potrošnika
Izbran produkt leta je največja svetovna potrošniško-glasovalna nagrada za inovacije, novosti in spremembe izdelkov, ki ga je leta 1987 zasnoval francoski podjetnik Christian Le Bret, danes pa ji zaupajo potrošniki v več kot 45 državah sveta.
V izbor za naziv Izbran produkt leta se lahko vključijo potrošniški izdelki in storitve, ki dokazujejo inovativnost v dizajnu, funkciji ali pakiranju ter novost, izboljšavo in pozitivne spremembe za kupce v zadnjih 18 mesecih. Priznani strokovnjaki s posamezne industrije nato ocenijo izdelke in jih uvrstijo v ožji izbor. Sledi izbor zmagovalcev po posameznih kategorijah s strani potrošnikov, in sicer preko neodvisne, transparentne in nacionalno reprezentativne raziskave, ki jo izvaja podjetje za raziskave Nielsen. Ta je zasnovana na podlagi treh kriterijev, in sicer inovativnost, privlačnost in namera nakupa.
Nagrade so v imenu Žita / Podravke Slovenija prevzele vodje blagovnih znamk v marketingu Nina Žlajpah (za BZ Gorenjka – čokolada z Lino lado ), Slavica Lozej (za BZ Zlato Polje – Sport musli) in Tadeja Hol (za BZ Lino – Nutri Balance)
Ostale novice
© 2024, ŽITO Prehrambena industrija d.o.o., vse pravice pridržane. Izdelava spletne strani: Sitexo.com
Nastavitve piškotkov